En aquest blog metareflexiu us convido a llegir algunes de les relexions que he fet sobre AD.

viernes, 30 de septiembre de 2011

Dijous, 29 de setembre de 2011.

Aquest dijous la veritat és que les meves impressions sobre l’activitat duta a terme ha estat força positiva. La sensació que he tingut al començar la classe ha estat de continus dubtes, ja que mai havia tingut l’oportunitat de treballar amb el programa informàtic “Movie Maker” però de mica en mica he anat agafant confiança fins arribar a comprendre tot allò que se’ns explicava i realment m’he adonat de que he après força, alhora que m’ha servit per indagar sobre aspectes que mai havia tingut l’oportunitat d’explorar.
Haig d’admetre també que és ben cert que amb la col·laboració de tots els companys de la classe la feina es fa d’una altra manera i és molt més fàcil arribar a comprendre aspectes que en un principi no entens i que més tard sembla que els coneguis des de sempre, per això crec que l’ajuda dels altres a l’hora de realitzar determinades feines que has de realitzar i en les que estàs una mica perdut és essencial per tal de comprendre en la seva totalitat tots aquells coneixements que crec que anirem construint al llarg d’aquesta assignatura. En aquesta mateixa línia penso que el fet de no conèixer et crea curiositat i és una bona eina per mantenir atent a l’alumnat, és a dir, per tal de que els mateixos alumnes estiguin actius dins de l’aula i mantinguin l’atenció per allò que hauran d’aprendre i entendre.
Per tots aquests motius no tinc cap dubte de que la sessió de classe va ser molt profitosa per a mi i vaig ampliar els meus coneixements sobre aspectes que mai havia fet servir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario